Що краще курси чи індивідуальні заняття?

курси чи індивідуальні заняттяНе знаєте, що обрати між КУРСАМИ чи ІНДИВІДУАЛЬНИМИ УРОКАМИ? Тоді вам сюди!

Для початку давайте з’ясуємо міфи, пов’язані з обома видами навчання.

МІФ 1 Заняття з репетитором передбачає мало розмовної практики.

Хороший репетитор зробить все можливе, щоб учень розмовляв якомога більше, навіть якщо це індивідуальне заняття. Ідеальна структура такого заняття – опрацювання якоїсь граматичної теми чи лексичної групи і застосування нових знань чи слів у практиці. Все інше компроміс, або недобросовісний репетитор. Ні перше, ні друге вам не потрібне.

МІФ 2 Групові заняття переважно зводяться до вдосконалення розмовних навичок, іншими словами подолання мовного бар’єру.

Начебто так, проте інколи курси іноземних мов практикують не групове говоріння, а групове «писання», або групове «записування» за вчителем, або групове «списування» з дошки. Після декілька уроків групових «списувань» чи «записувань», вам просто захочеться втекти і більше ніколи не повертатись. Разом з мовним бар’єром звісно.

МІФ 3 Дітям краще вивчати мову в групах, ніж з репетитором.

Повторимо знову, якщо репетитор готується до заняття згідно всіх методичних рекомендацій і урізноманітнює урок цікавинками та іграми – заняття буде не менш цікавим, ніж групове, проте ефективнішим в рази.  Адже весь корисний час належить одному учневі, а не шістьом, наприклад, і це в кращому випадку.

МІФ 4 В групах легше готуватися до тестів та сертифікованих іспитів.

Готуватися можна і в групах, і індивідуально. Але здавати тест чи іспит дійсно краще у великій школі чи сертифікованому центрі. До речі, вам не обов’язково готуватися до іспиту саме в цій школі, це може бути будь-яке інше місце чи індивідуальна робота з репетитором.

МІФ 5 Якщо ви закінчили курс певного рівня іноземної мови, то ваш рівень знань є відповідним.

Якщо ви закінчили курс наприклад рівня intermediate, то це зовсім не означає, що у вас дійсно intermediate. Ваш фактичний рівень знань можу бити як вищим, так і нижчим, а папірець зі штампом і підписом директора школи свідчить не про наявний рівень знань, а про те, що ви пройшли курс навчання. А що ви винесли з цього курсу – то вже інша справа.

МІФ 6 Викладачі курсів іноземних мов більш кваліфіковані, ніж вчителі, які ходять на індивідуальні уроки.

Адміністрація курсів безумовно зацікавлена в тому, щоб у них викладали кваліфіковані викладачі. Часто для викладачів організовуються семінари, тренінги і методичні зустрічі. Але це, на жаль, не правило, і викладачі часто організовують роботу на свій розсуд. І, навпаки, частенько викладачі курсів, беруть декілька індивідуальних учнів.

МІФ 7 Індивідуальні заняття дорожчі за групові.

Так, якщо порівняти вартість одного індивідуально заняття з одним груповим. Проте візьміть до уваги те, що ви платите за місяць або навіть семестр групових занять відразу, тоді як індивідуальні заняття ви оплачуєте поурочно. Також подумайте, що ви зможете вивчити чи освоїти за 10 індивідуальних занять та за 10 групових. У відсотках.

МІФ 8 На групових заняттях однаково задіяний кожен учень.

Так мало би бути, в ідеалі. Проте на практиці виявляється, що більш активні учні «тягнуть» на себе ковдру, читайте увагу вчителя, і менш активні є просто пасивними слухачами. А яка користь від просто пасивного слухання?

Отож, перш за все слід розуміти, для чого саме ви вчите англійську мову. Готуєтесь до тесту, поїздки закордон, співбесіди англійською мовою? Обирайте індивідуальні уроки. Саме так ви досягнете максимальних результатів за мінімальні терміни.

Якщо ви хочете підтримати наявний рівень знань, ненав’язливо знайомитись з новою граматикою і лексикою, нікуди не поспішаєте, англійська цікава вам як хобі – тоді вам на курси.

Татьяна Короленко,
основатель центра «ТаКо»