Наша команда

Татьяна Короленко
Татьяна Короленко
Руководитель центра «ТаКо»

Давайте знакомиться!
Меня зовут Татьяна Короленко.
Я из тех людей, для которых жизнь – это, в первую очередь, движение вперед и развитие. Поэтому, после окончания университета с дипломом преподавателя английского языка и переводчика, я занялась вопросом того как не просто учить, а учить интересно. Так, более 5 лет назад, родилось маленькое предприятие ТаКо, с основателем, секретарем и учителем в одном лице.
Со временем, к английскому языку присоединился немецкий, потом французский… И вообще мы, а нас стало значительно больше, начали работать и с другими направлениями – не только иностранными языками, но и науками, логопедией, дошкольным обучением, психологией и творческими мастер-классами. Сейчас мы можем похвастаться сотрудничеством с талантливыми мастерами, профессионалами и новаторами, которым есть что предложить в сфере обучения и развития личности, как подрастающей, так и взрослой.

Ирина Бабын
Ирина Бабын
Учитель английского языка и биологии
Координатор проекта «Интересная наука»

Найбільше диво у нашому світі – це життя, тому вивчення біології – науки, що вивчає життя у всіх його проявах, є справою цікавою і захоплюючою. Зі своїми учнями ми живемо наукою, а не просто вивчаємо її. Разом ми проводимо досліди, ходимо на екскурсії та знайомимось з тією біологією, яку мало знають!
Також я обожнюю викладати англійську, яка була основною мовою спілкування під час мого навчання в Сполучених Штатах. Ще б пак! Адже саме англійською розмовляє світова наукова спільнота!

Светлана Душенковская
Светлана Душенковская
Учитель польского языка

Скоріш за все не я обрала польську мову, а вона мене. Це була доля, адже вже під час навчання в університеті виявилося, що я маю польське коріння.
І тепер, закінчуючи магістратуру полоністики Шевченка, я вже сама навчаю, і роблю це з задоволенням і любов’ю. До кожного з своїх учнів я маю особистий, особливий підхід.
Для мене найголовніше є те, що мої учні — в першу чергу мої друзі, яким я маю змогу допомогти і чомусь навчити. Головне — робити те, що любиш, і я роблю це з задоволенням!

Ольга Тяговская
Ольга Тяговская
Учитель немецкого языка

Ще зі школи я мріяла стати вчителем німецької мови, оскільки знати іноземно мову — чудово, але вміти навчити когось іншого — дійсно досягнення.
Накращим результатом роботи є грунтовні знання учнів та їх бажання відвідувати заняття.
Німецька мова — мова 100 мільйонів європейців. Хочеш європейське майбутнє? Німецька мова — надійний шлях.

Ирина Ежель
Ирина Ежель
Учитель французского языка

Я переконана, що кожна людина повинна роботи те, що приносить їй задоволення та надихає на нові досягнення. Свою роботу я люблю за те, що яка б втомлена я не була, приїжджаючи до дітей, я забуваю з ними про всі інші справи, переносячись у світ маленької Франції.
Кожен урок – це своєрідний виклик, адже просто викладати недостатньо, потрібно це робити цікаво. Інтерес та зацікавленість учня – практично вирішальні в навчанні дітей, адже їм не відома інша внутрішня мотивація крім цієї.

Екатерина Самошенко
Екатерина Самошенко
Учитель немецкого языка

Преподавание немецкого языка — это уже традиция в нашей семье. Я с детства знала, что стану преподавателем. Изучение иностранных языков всегда было моим хобби. Я рада, что моё хобби стало профессией.

Елена Приходько
Елена Приходько
Учитель немецкого языка

Я люблю свою работу. Люблю видеть ее результат. Немецкий язык — это перспектива и зеленый коридор в будущее. Приходите на мои уроки, и вы полюбите его так, как я!

Екатерина Цыпенюк
Екатерина Цыпенюк
Художница, психолог, арт-терапевт

В своей работе психолога я использую следующие методы — клиент-центрированную терапию, аналитическую психология Юнга, арт-терапию, процессуальную работу и ассоциативно-метафорические карты/фигуры.
Я не даю советы и не нахожу для Вас готовое решение, вы пользуетесь своей естественной мудростью, все ответы находите самостоятельно с помощью психотерапевтических методик, которые я подбираю для каждого конкретного случая.

Елена Зарецкая
Елена Зарецкая
Художница, креативных дел мастер

В этом мире и в нынешних реалиях очень важно оставаться оптимистом и сохранить возможность видеть прекрасное в окружающем. Творчество – один из лучших способов отстраниться, отвлечься от суеты и раскрыть свой внутренний потенциал. Особенно это важно детям.
Дети – наше будущее. Интеллектуального и физического развития недостаточно для всестороннего развития подрастающей личности. Творческий аспект просто обязателен!
Говорят, что красота спасет этот мир, если это так, то человека в этом мире спасет творчество!

Катерина Величко
Катерина Величко
Учитель английского языка

Мене завжди приваблювало вивчення іноземних мов, адже, як скажуть, «скільки мов ти знаєш, стільки разів ти людина». І першою мовою, в яку я закохалась, стала англійська. Мені приносило велике задоволення її вивчати і удосконалювати свої знання кожного дня. А коли почала навчати англійської інших, то зрозуміла – це моє покликання!

Елизавета Бец
Елизавета Бец
Учитель японского языка

Японія вабила мене з дитинства — кімоно, самураї, сакура — все це було невід’ємною частиною моїх мрій та захоплень. Думаю, саме тому я вирішила, що маю вивчати японську — таку співочу та прекрасну — мову. Всі ці тонкощі звучання та ввічливості полонили моє серце на стільки сильно, що думка про викладання, як можливість поділитися власними знаннями, прийшла до голови сама. Адже, що може бути прекраснішим за очі учня, які світяться жагою до відкриття нових горизонтів? Либонь, лише очі людини, яка захоплюється власною справою більше за свого вчителя. Мабуть, це і є мета кожного, хто навчає інших чомусь новому — моя мета.

Галина Тэтэрская
Галина Тэтэрская
Учитель физики и математики

Моя задача — руйнувати стереотипи учнів про математику та фізику, адже ці предмети вважаються складними і, на жаль, нецікавими. Проте, алгебра, геометрія та фізика можуть бути не менш захоплюючими, ніж література чи, наприклад, історія. На уроках я намагаюсь створити дружню атмосферу, адже мені важливий комфорт учнів, як запорука їх успішного навчання. Я можу працювати з учнем індивідуально, проте особливе задоволення я отримую від роботи з групою учнів. Їх взаємодія одне з одним та моя повна віддача на уроках — ось моя формула успішної співпраці!

Нонна Оксень
Нонна Оксень
Учитель французского языка

Загальний стаж роботи – 32 р.
Відмінне знання французької мови на рівні C1,C2, володіння комунікативною методикою викладання іноземної мови, досвід спілкування з носіями французької мови. Досвід роботи з дітьми та студентами різного віку.
Опублікувала більше 20 наукових робіт з методики викладання французької мови для учнів та студентів.
Автор посібника з французької мови для студентів, що вивчають французьку мову як другу іноземну.

Вероника Макарович
Вероника Макарович

Вероника работает над учебными материалами для детей. Именно она подбирает иллюстрации, занимается художественным оформлением книг и делает это так, что бы дети листали их с удовольствием.

Анастасия Волык
Анастасия Волык
Учитель математики

Я вчитель в другому поколінні і моя справа має для мене дуже важлива. Математику не можна не любити, якщо розуміти. Одна з моїх задач — показати учням, що те, що їм здавалося складним і незрозумілим, насправді цікаве і захоплююче. Я гарантую результат своєї роботи, адже вірю, що «математик» є в кожному з нас.